CRM WordPress

WordPress is niet alleen geschikt voor sites of shops, maar kan ook dienen als Customer Relation Management tool.
Bijvoorbeeld door op eenvoudige wijze in de back-end tarievenlijsten te beheren en al het contact via conditional logic formulieren te laten lopen.
Meer projecten
WordPress crm

WordPress was aanvankelijk een tool om blogs mee te schrijven. Inmiddels is het een volwaardig CMS (Content Management System) waarmee sites, shops en zeer geavanceerde applicaties (apps) ontwikkeld kunnen worden.
Online App

In essentie is WordPress een systeem om content mee te beheren. Die content kan bestaan uit tekst en foto's, maar ook uit prijsgegevens of productinformatie.
Door de achterkant (back-end) van WordPress custom-made in te richten, kan een gebruikersvriendelijk systeem gemaakt worden om deze data in te voeren, te beheren en te synchroniseren met bijvoorbeeld een boekhoudpakket.
Het inzetten van context aware design / content zorgt er voor dat gebruikers uit de ene provincie een andere - op maat gemaakte pagina - te zien krijgen dan bezoekers uit een andere regio.
CRM Tool

Aanvragen voor bijvoorbeeld een productreparatie kunnen aan de voorkant van WordPress worden ingevoerd, zodat deze in de achterkant overzichtelijk in het systeem terecht komen.
Door speciale conversie-paden (flows) in te richten, komt de klant sneller op het juiste formulier terecht en zal de return on investment (ROI) van dit soort trajecten zichtbaar en structureel kunnen doorgroeien.
De voortgang van een productreparatie kan in de back-end gevolgd worden, waarbij de klant per milestone (stap) via sms, WhatsApp of email op de hoogte wordt gehouden.